Seznam řádkový: ZDE, Seznam sešrotovaných Bet ke stažení
Beta je dnes docela řídký jev na našich silnicích. Firmy ji prakticky již nepoužívají a fyzické osoby velmi vzácně. Proto jsem se rozhodl udělat seznam Bet, dokud ještě nějaké existují, neboť jich bylo zlikvidováno přes 100. 
V současné době (2017) je podle statistik Ministerstva dopravy registrováno v ČR Bet CL 1.3 s motorem Škoda 55 kusů, Tater Beta CL 1.3 153 kusů, Beta CN 1.3 3 kusy a valníků CV 1.3 6 kusů. Elektrických favoritů Eltra 151 je registrováno 13. 
Máte či znáte nějakou Betu? Podělte se o její příběh! Za jakékoli informace, postřehy a fotky moc děkujeme. 
V seznamu jsou vozidla řazena podle čísel. Nějakou dobu ponechávám nejnovější příspěvky nahoře. 
Totožné číslo u dvou vozů není chyba, nýbrž jde o jinou sérii. 

Seznam vozů Beta s díly Škoda

Beta EL; v. č. 10

Při procházení záznamů monitorovacího přístroje BE 400, vyšlo najevo, že...
+

Beta CL 1.3; v. č. 87

V roce 1996 pořídili měští strážníci pražští dvě bílé Škody Bety pro rozvoz...
+

Seznam vozů Beta s díly Hyundai

Tatra Beta CN 1.3

Tato skříňová Beta , vyrobená v roce 1999 má klasické barevné schéma...
+

Tatra Beta v. č. 116

Tahle bílá Beta CL 1,3 v. č. 116 původně sloužila u Českého červeného kříže,...
+

Tatra Beta CL 1.3

Tato bílá Beta na první pohled zaujme zvláštním předním nárazníkem, o jehož...
+

Tatra Beta v. č. 206

Již sešrotovaná bílá Beta CL 1,3 se lišila od běžné verze kouřovými blinkry...
+

Seznam ostatních příbuzných elektromobilů Škoda

Škoda Electra

Mimochodem, ale hodně mimochodem, se podívejme se na jeden zajímavý prototyp. Škoda Electra, postavená v roce 1996 v Elcaru, bylo to čtyřkolové miniaturní golfové vozítko pro 2 cestující. Karoserie byla, jak jinak, z ocelových profilů a laminátu. Electra vznikla na popud amerického...
+

Beta EN - modrý švédský elektromobil

Modrobílá Beta s krabicoidní nástavbou slouží ve Švédsku jako učební pomůcka. Podle nepotvrzených informací byla v majetku tamních státních drah. Rok výroby je pravděpodobně 1998, či 1999.  Další poznatky časem doplňujeme.  Díky Peteru B. z Firmy Sundrive AB. 
+