Škoda Beta CL 1,3

Na stránce se pracuje. I Vy můžete pomoci!
 
- Motor:    Škoda 781.135B, 1 289 cm3, 40 kW
- Převodovka: manuální, 5 stupňů + zpátečka
- palivo: benzín motorový 95 oktanů, spotřeba Ø 9 l/100 km
Vyrobeno zhruba 100 kusů. 
Roky výroby: 1995 - 1996.


Vozidla jsou označena VINem TMDA11B00SE000### (rok 1995), nebo VINem TMDA11B00TE000### - rok 1996. 

Seznam vozů Beta s díly Škoda

Beta CL 1.3; v. č. 96

Škoda Beta, rok 1996, žlutá, motor Škoda 781.135, SPZ: 1H0 0258 se nachází v obci Mostek - Souvrať u Dvora Králové. Levá polovina přední části je propadlá. Celkově je Beta v otřesném stavu. Motor visí téměř na ničem a jediné, co drží vrak ještě trochu pohromadě jsou pavučiny. Řidičovy...
+

Beta CL 1.3; v. č. 93

Sešrotována v Žamberku 15. 06. 2017, červená, SPZ: UOA 47-43, naposledy ji vlastnila soukromá osoba. Za informace díky Lovci Vraků.
+

Beta CL 1.3; v. č. 88

Zvláštní úpravu má Škoda Beta výrobního čísla 88, která prý převážela chlazené maso.  Povšimněte si, jak nízko je chlazení pod nárazníkem.  Původně měla zelené nárazníky, které majitel přestříkal na černo a v roce 2015 jiný majitel z Nového Města na Moravě zase zpátky na...
+

Beta EL 126; v. č. ?

Raritní žlutý elektromobil druhé generace - Beta, Typ EL 126 má stejnosměrný motor který byl u 3. generace nahrazen střídavým trojfázovým asynchronním motorem, regulací se střídačem a rekuperační brzdou. Tohle vozidlo ještě nemá rekuperaci.  Elektromotor je řízený elektronickou regulací, má...
+

Beta, ostravský zkušební elektromobil

Byla smontována na VŠB v Ostravě a sloužila jako učební pomůcka a je zmiňována v několika pracích. (Níže) Významným rozdílem je mimo pohonu ještě odlišně řešená kapota v horní části. U novějších vozů dosahuhe otevírací část kapoty až k čelnímu sklu a zde je krátký předěl.  Nosila SPZ: F...
+

Beta CL 1.3; v. č. 87

V roce 1996 pořídili měští strážníci pražští dvě bílé Škody Bety pro rozvoz tzv. botiček. Jedna z nich se zachovala až do dnešních dnů a parkuje v područí soukromé osoby. Vůz je v obstojném stavu a pozůstatky policejní služby jsou na něm ještě znát. Na boku nosí modrý pruh a nápis hl. m....
+

Beta CL 1.3; v. č. 84

Škoda Beta v. č. 084, první registrace 27.6.1996 na Sokolovskou uhelnou, dnes druhý majitel od září 2010.  Motor Škoda 781.135B, interiér Favorit, dobové nálepky, modrá barva, původní SPZ.  Nyní byla repasována do původního stavu a volant a sedačky byly nahrazeny luxusnějšími z Favorita...
+

Beta CL 1.3; v. č. ##

Tato žlutá Škoda Beta byla vyrobena v roce 1996 a jezdila u firmy Transauto a Deposit v Č. Budějovicích (majitel později měl Muzeum náklaďáků a dvě bety). Po vážné nehodě byla prodána do rukou jistého pana B., u kterého stojí dodnes, avšak je již částečně...
+

Beta CL 1.3; v. č. 80

Favoritová žlutá Beta, VIN TMDA11B00TE000080, z roku 1996. Jedná se o bývalý výstavní vůz a je vyfocena i v novinovém článku.  Pochází z Ejpovic a je lehce vybledlá, ale to není hlavní problém... Urezl motor a v roce 2013 byla na prodej za cenu okolo 20 000 Kč.  Rám byl vyvařen a...
+

Beta CL 1.3; v. č. 79

Žlutá Škoda Beta slouží v truhlářství v obci Přestavlky u Přerova. Bohužel se nám zatím nedaří majitele kontaktovat. Vůz je na pohled v pěkném stavu, identifikačním znamením je zelený proužek. VIN: TMDA11B00TE000079, Rok 1996, SPZ: PRA 21-35 Stolařství Hloch.  (Jo, na Moravě se...
+

Beta CL 1.3; v. č. 77

    V roce 1996 se na budějovickém výstavišti v rámci výstavy Mobilsalon představila i Beta. Jednalo se konkrétně o tento vůz z ověřovací série s motorem Škoda, který se montoval do posledních favoritů a prvních felicií. Na „živitelce" si tuto Betupořídila i jistá bývalá podnikatelka pro...
+

Beta CL 1.3; v. č. 75

Betu v. č. 075 z ejpovické ověřovací série zakoupil v roce 1996 jistý podnikatel z Prahy, který opravoval tiskárny. Zajímavostí je, že díky kontaktům na Telecom a žluté barvě Bety mohlo vzniknout zastoupení servis a vozů Beta v Praze právě hlavně pro Telecom. Plánovaný zisk by činil 5000 Kč z...
+

Beta CL 1.3; v. č. 74

Motor Škoda 135B, interiér Škoda Pick-Up '93, nápravy Favorit.  Nachází se v Škoda museu Nederland.  Z inzerátu z roku 2013: „r.v. 1996 provoz 97,naj.132000km,radio,pneu 70%,plne pojizdna, denne v provozu, spotreba okolo 7l, STK do 1.2013, pojistka zaplacena do 1.2012, prevod neni...
+

Beta CL 1.3; v. č. 70

Mostecká firma Beel používá bílou Betu výrobního čísla 70 z roku 1995.  Je v nebývale pěkném stavu, dokonce s původní SPZ. Povšimněte si absurdního tvaru zadní tabulky SPZ.  Díky autorovi fotek, spolubetařovi P. H. 
+

Beta CL 1.3; v. č. 66

Škoda Beta CL 1,3 bílé barvy se pohybovala po Zlínu. SPZ měla ZL 96-16, vyrobena v roce 1996, VIN: TMDA11B00TE000066; sešrotována 14. 10. 2015.  Za info děkujeme Tomovi L. 
+

Beta CL 1.3; v. č. 60

Rok výroby 1995 , uvedeno do provozu 8. 2. 1996 u Bytového družstva Přerov. Odprodej 22. 6. do soukromých rukou. Stk do června 2018 , vozidlo je stále v provozu v dobrém stavu. Rok výroby 1995 , uvedeno do provozu 8. 2. 1996 u Bytového družstva Přerov. Odprodej 22. 6. do soukromých...
+

Beta CL 1.3; v. č. 56

Červená Beta výrobního čísla 056 byla získána za přepis od prvních majitelů, manželů, dnešním v květnu 2016. Byla vyrobena roku 1995. VIN: TMDA11B00SE000056. Manželé byli prvními majiteli v roce 1995 kupovali Betynku za 350 000 Kč. Je k ní originální návod k obsluze. Má najeto 191...
+

Beta CL 1.3;. v. č. 55

V roce 1995 koupil jihočeský Agrozet 2 Bety - v. č. 054 a v. č. 055. Zatímco „padesát čtyřka" je známá, z favoritové Bety v. č. 55 se podařilo dohledat pouze stvrzenku o nákupu. Vozidlo nebylo nikdy oficiálně zrušeno, avšak je možné, že de jure zaniklo v polopřevodu....
+

Beta CL 1.3; v. č. 54

Ražický Agrozet používal červenou Škodu Betu státní poznávací značky PIA 10-23. Vyrobna byla v roce 1995 a osazena motorem Škoda 781.135B s výrobním číslem 2198882/95. K nadstandardní výbavě patřilo rádio Blaupunkt ACR 3231, pár reproduktorů Blaupunkt Al 100 a autoanténa Calearo. Do podniku byla...
+

Beta CL 1.3; v. č. 51

Tahle modrá Beta z roku 1995 byla v říjnu roku 2014 na prodej v okolí Brna.  Fotografie pochází z již neexistujícího inzerátu.  Motor: Škoda 781.135B, 1 289 cm3, 40 kW, benzín  
+

Beta CL 1.3; v. č. 48

Bílá Škoda Beta s VINem TMDA11B00SE000048 byla vyrobena v Ejpovicích pro firmu Kamionservis Lišov. Majitel dodnes vzpomíná, že s touto Betou, jakožto ověřovacím vozem musel několikrát do výrobního závodu, kde prý viděl i několik zajímavých kusů, mezi nimi i Betu Elcaru, která měla rozšířené...
+

Beta CL 1.3; v. č. 42

Bývalý vůz plzeňské Škody Kovárna, který byl vyroben se žlutými lamináty. Aby byla zachována barevná jednotnost s Betou v. č. 04, byla tato přetřena na červenou.   Za info díky majiteli. 
+

Beta CL 1.3; v. č. 38

Představuju vám AlžBětu, je to fragment prototypu Škoda Beta z roku 1995, který byl  modifikován (zadní podlaha, barva...). Má interiér a motor Favorit 135B. K Bětě nejsou žádné doklady a je nepojízdná. Prý sloužila kdesi na severu Moravy u bezpečnostní agentury a měla SPZ...
+

Beta CL 1.3;. v. č. 37

Beta s VIN kódem TMDA11B00SE000037 a SPZ PMB 16-23 byla zlikvidována 15. 12. 2010. Další informace jsou neznámé. 
+

Beta CL 1.3;. v. č. 36

Vůz s VINem TMDA11B00SE000036, SPZ TC 95-59 byl zrušen 20. 4. 2012. Další informace neznámé.  Zdroj: https://autovraky.mzp.cz/autovrak/webklient/auto-wreck-check?type=VIN&search=TMDA11B00SE000036
+

Beta CL 1.3; v. č. 30

Červená Beta, motor Škoda 781.135B, RZ: AY 27-97 do roku 2005 sloužila u Dopravního Podniku Praha. Byla odprodána jistému občanovi z Prahy. O jejím zachování pro účely muzea DPP se neuvažovalo.  Foto: Sysel, Střešovice 18. 12. 2004.
+

Beta CL 1.3;. v. č. 28

Vůz s VINem TMDA11B00SE000028, SPZ PMB 20-86  a vysokým zadním nárazníkem byl zrušen 18. 8. 2009. Další informace neznámé.  Zdroj: https://autovraky.mzp.cz/autovrak/webklient/auto-wreck-check?type=VIN&search=TMDA11B00SE000028
+

Beta CL 1.3; v. č. 26

Motor Škoda 781.135B, interiér Favorit, SPZ: 5T7 0320, rok 1995, reg.: 23.8.1995, nálepka český vůz. Jako všechny Bety na dílech Škoda do v. č. 35 má i tato vysoký zadní nárazník. Před několika lety byla kompletně přebarvena na červeno.   Za informace děkujeme T. H.
+

Beta CL 1.3; v. č. 25

Beta s motorem Škoda 781.135B sloužila od roku 1995 v podniku Cerea v Dašicích. Jako všechny škodovácké Bety do výrobního č. 035 má i tato vysoký zadní nárazník. Za povšimnutí stojí původní logo BETA na kapotě a malý obrázek Bety na okýnku řidiče. Z podniku byla v červnu 2017 odprodána...
+

Beta CL 1.3; v. č. 22

Motor Škoda 781.135B, vysoký zadní nárazník, bílá, 1. registrace: 12.4.1995. SPZ: 2C0 5730 Za informace děkujeme T. L.
+

Beta CL 1.3;. v. č. 18

Vůz s VINem TMDA11B00SE000018, SPZ PMB 17-17 a vysokým zadním nárazníkem byl zrušen 17. 3. 2010. Další informace neznámé.  Zdroj: https://autovraky.mzp.cz/autovrak/webklient/auto-wreck-check?type=VIN&search=TMDA11B00SE000018
+

Beta CL 1.3; v. č. 15

Karoserie byla vyrobena v Ejpovicích v roce 1993 pro elektromobil, avšak byl osazen motorem Škoda 781.135B. Dochované má zadní nízké dveře a hnědý interiér starší verze Favoritů.  Dnešní osud vozu není znám, pravděpodobně nějakou dobu byl v Novém Městě na Moravě.  Fotky převzaty...
+

Beta CL 1.3;. v. č. 13

Vůz s VINem TMDA11B00SE000013, SPZ 2P6 2239a pravděpodobně zelenými lamináty a vysokým zadním nárazníkem byl zrušen 2. 8. 2009. Další informace neznámé.  Zdroj: https://autovraky.mzp.cz/autovrak/webklient/auto-wreck-check?type=VIN&search=TMDA11B00SE000013
+

Beta EL; v. č. 10

Při procházení záznamů monitorovacího přístroje BE 400, vyšlo najevo, že tento byl namontován v Betě s výrobním číslem 10 a tím pádem, že desítka byla elektromobil z roku 1994. Baterie byly olověné, Bären 3PzF 240. 
+

Beta CL 1.3; v. č. 09

Škoda Beta CL 1,3, 1995 Snímky a data svého vozu poslal na Auta 5p v březnu 2009 Ing. Josef Müller. O svém tehdejším vozu napsal: „Vlastním devátou Škodu Betu. Má záď jako elektromobil, t. j. celý nárazník rovný a krátké třetí dveře. Motor Favorit 40 kW, hnědou palubovku a výplně a...
+

Beta CL 1.3; v. č. 04

Bývalý vůz plzeňské Škody Kovárna. Každá divize plzeňské Škody tehdy prý musela odebrat 2 vozy Bety. Barva červená, vysoký zadní nárazník. Rok výroby je podle technického průkazu 1995.  Rám je hodně zkorodovaný.  Nyní zachována na veterána. Další údaje zjišťujeme. 
+

Beta CL 1.3; v. č. 0??

V obci Chválenice u Plzně na hlavní silnici do Nepomuku v jedné zahradě už od roku 2013 stojí mezi dalšími auty z devadesátých let i Beta. Je to škodovácká verze a majitel prý uvažoval i zachování na veterána a rekonstrukci. Dveře prý nesedí. Jedná se o kus s vysokým nárazníkem - předělaný...
+

Prototyp elektromobilu Beta

Po projetu elektromobilu Alfa následovala Beta.  První Beta byl bílý elektromobil. Pohon obstarával asynchronní třípólový elektromotor, který vyrobila plzeňská Škoda, a byl přímo napojen na pětistupňovou převodovku ze Škody Favorit. Tento předprodukční funkční vzorek se od pozdějších kusů...
+