Škoda Beta EL - elektromobil

Jednotlivé elektrické prototypy se od sebe značně lišily. Výčet vlastností si neklade za cíl zevrubně popsat každý z nich; jedná se jen o přehled.
- Motor                 Využito bylo experimentálně několik motorů výrobců: Škoda Plzeň, Siemens a Brusa
- Převod                Manuální převodovka Škoda Favorit nebo Hyundai Accent, potažmo převodovka s 1 trvalým převodem + zpátečkou řazenou                                 pákou s kontaktem na elektronickou změnu otáčení motoru
- Baterie               S OBČASNOU údržbou, NiCd 30 kusů po 6V 100Ah (Saft)
- Regulace            frekvenční PWM přes AC měnič 
- Parametry         max. rychlost: 100km/h max. dojezd: 120km
- Vyrobeno           bylo celkem 6 kusů, přičemž některé karoserie se používaly pro opakované zástavby různých baterií.
 
Zejména elekrická Beta měla ve své době v porovnání s jinými elektromobily vynikající jízdní parametry, což prokázala v roce 1999 rallye ve švédském Öresundu. Zde v konkurenci 22 elektromobilů, převážně Volkswagenů, Renaultů a Fiatů obsadila Beta EL 1. místo ve sprintu a 2. místo v dojezdu. Průběh a výsledky rallye byly dokumentovány švédskou televizí a měly příznivý ohlas u veřejnosti. Se švédským investorem bylo připravováno založení společného podniku na výrobu těchto elektromobilů, z čehož sešlo kvůli ukončení projektu Beta. 
Ve Švédsku byly zdokumentovány minimálně 3 tamní Bety.