Tatra Beta CL 1.3

- Motor: Hyundai G4EH, 1 341 cm3, 62 kW
- Převodovka: manuální, 5 stupňů + zpátečka
- palivo: benzín motorový 91, spotřeba Ø 9 l/100 km
 

Rozdělení VINů: 
TMDA33B00TE000### – výrobní čísla 02-20 (Ejpovice), rok 1996 
TMDA33B00VE000### – výrobní čísla 15-23 (Ejpovice), rok 1997 
TMDA33B00TP000### – výrobní čísla 15-93 (Příbor), rok  1996
TMDA33B00VP000### – výrobní čísla 95-226 (Příbor), rok 1997
TMDA33B00WP000### – výrobní čísla 241-352 (Příbor), rok 1998
TMDA33B00XP000### – výrobní čísla 353-366 (Příbor), rok 1999.

Celkem se vyrobilo 327 ks vozů ve verzi Beta CL1,3 a z toho 308 v Příboře. 

Informace se nemusí na 100 % shodovat s realitou, jsou však napsány podle známých faktů. Pokud naleznete chybu a víte, jak má být daná položka správně, neváhejte mne kontaktovat.

Seznam vozů Beta s díly Hyundai

Beta CL 1.3, Hyundai; 1. prototyp

Jedná se o první, předprodukční kus Bety s motorem Hyundai, smontovaný v Ejpovicích pod vedením Ing. K. Kleínmonda staršího Vůz má několik specifik oproti pozdějším vozům. Nižší boční dveře (jako Škoda), odlišnosti tvaru nárazníku, barva laminátů, nálepka Beta na kapotě (a ne kulatý znak Tatra),...
+

Beta CL 1.3; v. č. 007

Toto bondovské číslo dostala červená Beta s motorem Hyundai G4EH, 1 341 cm3, 62 kW, jezdí na Karlovarsku.  Zajímavé je nejen výrobní číslo, ale i místo výroby - Škoda Engineering, Plzeň - Ejpovice, místo obvyklého Příbora. Je to nepochybně jedna z prvních Bet a výroba v Příboře nebyla ještě...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 008

Jeden z prvních vozů Tatra Beta byl vyroben v roce 1996 ještě v Ejpovicích v rámci ověřovací série.  Je osazen motorem Hyundai G4EH i interiérem Accent a zvláštní výbavou, ke které patří červená barva a zadní stírač s ostřikovačem. Nejprve ji vlastnila firma Omas. Do roku 2007 sloužila jako...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 010

Na Zlínsku jezdí i bílá Beta z ověřovací ejpovické série pro Příbor z roku 1996. Tedy 10. vyrobená s motorem Hyundai G4EH a liší se několika nepatrnými detaily od pozdějších Bet. Byť se honosí znakem Tatra na kapotě, byla smontována ještě před založením společného podniku Škoda Tatra s. r....
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 014

Tatra Beta TMDA33B00TE000014, vyrobená v Ejpovicích v roce 1996.  vše Hyundai vůz se skleněnou přepážkou (později demontovanou) , autorádio, zadní stěrač, prvni majitel byla od 3.2.1997 KES, Veřejná obchodni společnost Frýdek Místek, prodáno v únoru 2012 soukromé osobě z Havířova, prodáno v...
+

Tatra Beta v. č. 016, Pick-up

Jedna ze dvou Bet pick-up byla v roce 2015 na prodej jako úplný vrak po nehodě.  Objevuje se na propagačních materiálech.  Poháněl ji motor Hyundai G4EH na LPG a měla lité disky Ronal.  Rok výroby: 1997, Ejpovice, VIN: TMDB33B00VE000016.  SPZ: PMB 45-66, majitelem býval pan...
+

Tatra Beta CV 1.3; v. č. 017

První prototyp valníčku byl postaven v Ejpovicích v únoru 1997 s VINem TMDD33B00VE000017 a motorem Hyundai výrobního čísla G4EH T844282. Tento exemplář mohl spalovat jak benzín, tak propan-butan (LPG) díky směšovači Lovato.  Vůz byl presentován v červnu 1997 na brněnském výstavišti při...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 018

Bílá Beta v. č. 018, TMDA33B00VE000018, SPZ 3M8 3709, byla podle všeho vyrobena v Ejpovicích. Škoda jí - 31.1.2014 skončila na vrakovišti ve Velké Bystřici.  Za informace moc děkujeme Lovci Vraků!
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 019

Červená Beta s motorem Hyundai G4EH, lehce nabouraná, sloužila u Tatry.  Vyrobena byla v roce 1997 v Ejpovicích a nosila tyto RZ: NJA 99-46, 8S4 5543, 2P5 0678 a 1P3 4547.  Datum první registrace: 28.9.1998, likvidace po roce 2011. Za informace děkujeme T. L. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 020

Modrá Beta v. č. byla vyrobena v říjnu 1997 v Ejpovicích s motorem G4EH v. č. čísla T844288. Majitel, Izolatérství K. Janda, Na Drahách 249, Mirošov ji nepochybně používal ještě v říjnu 2011, ze kdy pochází tento snímek. Bohužel se nepodařilo sehnat lepší fotografii.  VIN vozu byl...
+

Tatra Beta CN 1,3 v. č. 021, skříňová

Řadový 4-válec Hyundai G4EH, 1 341 ccm Výkon motoru 62 kW (84 PS) při 5700 ot./min. Vyrobená v roce 1999 v Ejpovicích pro Otavan.  VIN: TMDC33B00WE000021, verze CN 1,3.
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 22

V říjnu 1997 byla v Ejpovicích vyrobena modrá Beta, která dostala výrobní číslo 22 a motor Hyundai G4EH výrobního čísla V031741, aby byla vystavena v showroomu. Poté byla prodána do soukromých rukou.  Kvůli nehodě s divokým prasetem v roce 2009 byla rozebrána přední část a když se oprava...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 022

Místo výroby: Příbor Červená, motor Hyundai, r. v. 1997, TK do ledna 2018. Koroze rámu pod nákladovým prostorem je značná. 190000 km najeto.  Mladoboleslavsko  
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 023

Motor Hyundai, místo pobytu je pravděpodobně Nymburk.  Jedná se o výrobek Škody Elcar Ejpovice, ne Škody Tatra Příbor, tedy vůz z ověřovací série. Jakožto neodfláknutému výrobku z Ejpovic a ne z Příbora jí lícují dveře, sedí nástavba, nemá vylomené ani zborcenou střechu...
+

Tatra Beta CL 1.3 v. č. 024

Beta výrobního č. 024 s motorem Hyundai G4EH a barvou zinková žlutá RAL 1018 sloužila jako předváděcí vozidlo Hyundaie Hodonín. Je plánováno ji opravit do původního stavu včetně nálepek Beta a 254 000 Kč + DPH na bokách.  Za informace děkujeme majiteli.    Vintrlík Břeclav, Za
+

Tatra Beta CV v. č. 025

Valníček Beta CV 1,3 VINu TMDD33B00VE000025 byl vyroben 26.9.1997 a až do r. 1999 byla na prodejně Hyundai v jihočeské Blatné, kde ji jaksi nemohli prodat. Tak s ní jezdili pro svačiny. Poté byla několik let u předchozího majitele a od roku 2004, kdy měla 40 000 km, je vlastníkem jistý...
+

Tatra Beta v. č. 026

Tatra Beta, výr. č. 26, r. v. 1996, motor Hyundaj, vlastním jménem Běta či Lentilka má zajímavý životní příběh. Menší firma si ji v roce 1997 koupila na leasing, pak byla prodána (zůstala v polopřevodu) a Běta vozila lahve vody Rosana. A vozila a vozila až dovozila. Začaly se objevovat klasické...
+

Tatra Beta CV 1.3; v. č. 26

Beta s nástavbou Autia Humpolec na přepravu zásilek nosila původně valníkovou hliníkovou nástavbu, která byla později použita k výrobě vozíku za osobní automobil. Vůz byl vyroben v Ejpovicích v roce 1997, nástavba 1998. Nyní je krabicovitá nástavba sejmuta a je v plánu vsadit na vůz valníkovou...
+

Tatra Beta CV1.3; v. č. 028

Neobvyklá Tatra Beta CV 1,3 byla v lednu 2015 prodána do Retroautomuzea Strnadice, kde ji čeká repase.  Je poháněna motorem Hyundai G4EH a TK platí do roku 2017. Najeto má přes 169 000 km a na technickém stavu vozu je to znát. Hlavně co se týče koroze rámu. Ke zvláštní výbavě patří rádio a...
+

Tatra Beta CN 1.3; v. č. 029

Pojízdná dílna Tatra Beta CN 1.3, kterou Škoda Elcar smontovala v prosinci 1997, byla snem nejednoho servisního týmu. Pod roletami se v kvádrovité hliníkové nástavbě od firmy Autia skrývalo nejen množství přihrádek na spojovací materiál a nářadí, ale i svěrák a pracovní plocha. Tuto typové...
+

Beta EL 180; v. č. 030

Opravdovou lahůdkou v seznamu Bet jsou obecně elektromobily a o to více, když jsou v zahraničí. Se zářivě bílou Betou VINu TMDA53E00VE000030 z prosince 1997, absolvovali roku 1999 inženýři z Elcaru pouť do Švédska, kde vyhráli soutěž v konkurenci elektromobilů značek jako je VW, Citroën a další....
+

Tatra Beta CL 1.3 Pickup; v. č. 031

Druhá Tatra Beta ve verzi Pickup byla vyrobena v květnu 1998 s VINem TMDB33B00WE000031 s motorem Hyundai v. č. G4EH T881913. Měl odlišně řešená zadní vyklápěcí vrata než prototyp první (v. č. 016). Tento prototyp byl vystaven v showroomu. Další osud není znám. 
+

Beta EL 180 v. č. 032

Pro vzdálenost do 115 km a náklad do 310 kg byla plánována Beta EL 180 s bateriemi Ni-Cd 180 V. Tento elektromobil EL 180 poháněl trakční třífázový asynchronní elektromotor, řízený napěťovým střídačem s vektorovým řízením a rekuperací proudu. Systém byl řízen přes počítač. Maximální výkon...
+

Tatra Beta CN 1,3 Skříňová v. č. 034

Speciální nástavba Alu SV Praha pro firmu Otavan s.r.o.  Typ: Tatra Beta CN 1,3, Motor Hyundai G4EH, VIN: TMDC33B00WE000034, první registrace: 02.12.1998 další info doplňujeme. 
+

Tatra Beta CN 1.3; v. č. 037

Speciální nástavba ALU SV Praha, vozidlo Otavan. Vyrobena v Ejpovicích. V roce 2016 prodána muzeu Tatra Kopřivnice.  Doplňujeme info.  http://www.autodepojih.cz/
+

Tatra Beta CN 1.3, thermobox

O vozu se bohužel nepodařilo zjistit bližší informace.  Víme, že byl osazen motorem Hyundai a byl smontován v Ejpovicích. Byl naprodej v roce 2011 v Pelhřimově bez TP a nástavby za 6000 Kč. Ke zvláštní výbavě patřilo rádio. Dnes se vůz nachází v Retroautomuzeu Strnadice.  Za jakékoli...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 039

Původně na Zlínsku jezdívala tato modrá Tatra Beta s motorem Hyundai G4EH.  SPZ: ZNA 27-44, pravděpodobně vyrobena v roce 1996 v Příboře.  V listopadu 2016 byla u jakéhosi překupníka z Prahy 4 na prodej za 15 000 Kč bez poplatku na podporu likvidace autovraků ve výši 5 000 Kč. Najeto měla...
+

Tatra Beta CN 1.3

Tato skříňová Beta , vyrobená v roce 1999 má klasické barevné schéma skříňových verzí, ale mírně odlišnou nástavbu oproti ostatním Betám firmy Otavan - 034 a 037, od pohledu stejnou jako v. č. 021.   Patřila zmíněné firmě Otavan s.r.o.  Prodělala těžkou dopravní nehodu se Škodou 120, při...
+

Tatra Beta CL 1.3 v. č. 044

Modrá Tatra Beta CL 1.3 s motorem Hyundai G4EH a v. č. 044 sloužila u pražské firmy Výškové práce Jaromír Horejc.  Na dalším popisu se pracuje. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 048

Velice známá fotografie z Wikipedie zobrazuje bílou Betu výrobního čísla 048 při jakémsi setkání vozů Tatra.  Jde o vyšperkovaný kus v moc pěkném stavu, byť chybí okapničky, tak nevadí, protože dveře vypadají perfektně spasované.  Vůz je nepochybně osazen motorem Hyundai G4EH, litými...
+

Tatra Beta Předváděcí vůz

V Retroautomuzeu ve Strnadicích vyfotil neznámý autor tuto bílou Betu. Tatřička se dočkala opravy a suchého bydlení. Nyní na sobě má nálepky, jako předváděcí vůz. Celkový dojem však kazí nedobové poklice z výprodeje nejbližší sámošky. Také disky kol jsou nastříkány stříbrnou barvou místo černé....
+

Tatra Beta CN 1.3; v. č. 053

Tento inzerát jsem si stáhl koncem roku 2009 z aukra a nějak jsem ho zapomněl v počítači. Tuto Betu jsem našel na fotografií Tatra Club na srazech někdy v roce 2013-2014. Fotografie poslal Michal M. ze Slavonic, kde Beta sídlila. Zajímavostí je spojler.  registrována: 1.4.1997, sešrotována: 7....
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 056

Tato Beta byla vyrobena v roce 1997. Je v perfektním stavu a vlastní ji nizozemské muzeum Škoda.  Původně jezdila v Náchodě v zemědělském družstvu jako doprovod kombajnů, proto zmíněný maják.  Motor i interier Hyundai Accent. Ke zvláštní výbavě patří maják, zapsaný v TP a lité...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 060

Na první pohled oranžová Beta je ve skutečnosti jen příplatková červená RAL 3020. Pod kapotou se skrývá motor Hyundai G4EH.  SPZ NJK 58-64. VIN: TMDA33B00TP000060, 1. registrace r. 1997. Nový Jičín. Fotografie převzaty z Srocziaky.cz, za info děkujeme Tomovo L. 
+

Tatra Beta v. č. 061

Firma Hutira PSV z Ivančic vlastnila bílou Tatru Betu. O osudu vozu mnoho nevíme - za jakékoli informace děkujeme. SPZ: 6B1 2065.
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 065, Městská policie Tábor

V Táboře u městské policie sloužila modrá Tatra Beta s motorem Hyundai G4EH z roku 1996.  VIN: TMDA33B00TP000065, SPZ: TAJ 62-20.  Fotografie pochází od neznámého Nizozemce a byly pořízené v roce 2004.  Děkujeme za případné doplnění informací, osud vozu je neznámý.  O...
+

Tatra Beta v. č. 066

Na popisu vozu se pracuje. Beta bílá, Hyundai, sloužila ještě s kolegyní s RZ PMU 44-76 v Plzni. SPZ: PMU 44-78, později 3P8 9374, VIN: TMDA33B00TP000066, r. 1996. Další info neznámé. Děkujeme T. Langerovi. 
+

Tatra Beta v. č. 074

Tato modrá Tatra Beta VINu TMDA33B00TP000074 je poháněna motorem Hyundai G4EH. Byla smontována v roce 1996 v Příboře. Na vozidle jsou vidět známky běžného opotřebení, ale jinak je v docela pěkném stavu.  SPZ: ABA 3267
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 075

Tatra Beta CL 1.3 červené barvy VINu TMDA33B00TP000075 s motorem Hyundai G4EH byla vyroben v Příboře v roce 1998. Sloužila jako servisní vozidlo v podniku GTB Liptovský Hrádok. Nyní se nachází v Liptovském Mikuláši a prodělala generální opravu karoserie. Za informace a fotografie děkujeme...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 076

Modrozlatá Beta bydlí v Jihlavě a je každodenně provozovaná. Majitel s ní jezdí každý den do práce.  Má zajímavou modrozlatou barvu, kterou jsem nikdy předtím neviděl. Je v TOP stavu. Motor Hyundai G4EH, VIN: TMDA33B00TP000076, rok 1996, SPZ 4Z0 2593, vyrobena v...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 077

Tatra Beta CL 1.3 VINu TMDA33B00TP000077 byla vyrobena v Příboře.  Její RZ byla MBA49-77. Vůz byl před několika lety zrušen, sešrotován.  Nepodařilo se získat další informace ani fotografii. 
+

Tatra Beta v. č. 079

Verze s motorem Hyundai G4EH, bílá, vyrobena v roce 1996 v Příboře. Původní RZ NJJ 79-98 výbava: dělicí mříž, tažné zařizení, zadní stěrač, autorádio, první majitel byla od 23.2.1998 Tatra Doprava Kopřivnice (přejmenovano později na Talosa) prodáno soukromé osobě v prosinci 2012 s SPZ 8T2 60-72,...
+

Tatra Beta v. č. 080

Bílá, zahradnická Beta s motorem Hyundai G4EH byla vybavena tažným zařízením, zadnm stěračem a dělící mříží. Nosila SPZ BSE 50-78 a pobývala v Břeclavi. O dalším osudu nevíme. 
+

Tatra Beta v. č. 086

Vůz z ověřovací série, rok výroby 1995, TMDA33B00TP000086, SPZ: 4A4 9493. Další informace neznámé. 
+

Tatra Beta v. č. 087

Používali ji dobrovolní hasiči ve Vokově, Hyundai.  V roce 2015 focena ve Strnadicích.  Další info neznámé.  Foto z Facebooku.
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 089

Na vrakovišti Desenský byla sešrotována 3. 1. 2012 Tatra Beta v. č. 089, která měla SPZ CBA 41-16.  Další informace o vozu se nepodařilo zjistit. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 090

Tatra Beta (Hyundai), motor G4EH - první pracovní vůz Tatra Musea Bítov ředitelství Bystřice nad Pernštejnem. Zdroj: https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10307429_1501228606765515_7988173831413241417_n.jpg?oh=cc7c9631fd4929925ee66f6e37f164f0&oe=5697A8CE
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 093

Modrá (RAL 5012) je nejméně zastoupená z trojice běžnách barev na Betách; má ji však tato Beta z listopadu 1996, smontovaná v Příboře a zaregistrovaná v srpnu 1997. Osazena je motorem Hyundai G4EH a Accentovským interiérem.      Jezdila u firmy Inklez v Havlíčkově Brodě, odkud ji...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 098

Pod Muzeem veterán TATRA klubu Bystřice nad Pernštejnem se nachází depozitář muzea, kde je kromě ostatních zajímavých vozů, jako jsou Tatry 805, Avia A11, VAB Tatra Sipox Microcar a další, se nachází i několik Bet. Tato bílá s díly Hyundai a výrobním číslem 098 již není provozní. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 103

Tato modrá Tatra Beta CL1,3 je poháněna motorem Hyundai G4EH a je registrována pod SPZ ABA 66-30.  Byla vyrobena v roce 1997 v Příboře.  Další informace zjišťujeme.  Děkujeme T. L.
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 107

Původně boletická bílá Tatra Beta z roku 1997 nyní slouží již čtvrtým rokem fyzické osobě na Vltavotýnsku. Po menší nehodě byla Beta opravena. Speciální výbava: hasicí přístroj, rádio, lité disky. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 108

Na litých diskách Ronal jezdila Tatra Beta s motorem Hyundai G4EH čevené barvy.  Majitel: Elektroservis Volf, VIN: TMDA33B00VP000108, SPZ: PBA 51-65. 
+

Tatra Beta v. č. 112

Modrá Tatra Beta s VINem TMDA33B00VP000112 byla vyrobena v roce 1997 v Příboře a 15.9.1997 registrována pod RZ HBA 03-96, která byla později nahrazena RZ 1B9 4988.  Pohání ji čtyřválec Hyundai G4EH a charakteristickým znakem jsou černé nárazníky a poškozené levé dveře.  Za...
+

Tatra Beta v. č. 116

Tahle bílá Beta CL 1,3 v. č. 116 původně sloužila u Českého červeného kříže, SPZ TR 95-05. Je to jedna z pěti odkoupených po záplavách v r. 97. Výbava: Borbety + zámek řadící páky, tažné. V současnosti opravená (vyvařená, podvozek komplet poskládaný z nových dílů). Do dnešních dnů má  najeto...
+

Tatra Beta v. č. 120

Tatra Beta výrobní číslo 120 pobývala v Příboře a nosila SPZ 3T9 2911. Více informací zjišťujeme. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 122

Bílá Tatra Beta v. č. 122 pobývá v Krnově a má SPZ OPA 80-95. Zvláštností je zelená kapota, podle které jde vůz dobře poznat.  Za fotografie děkujeme Jardovi.
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 125 (dnes 277)

Tatra beta 125 již neexistuje, protože po nehodě dostala dnešní karoserii  v. č. 277  modré barvy, která však byla přelakována na dnešní sytou žlutou.  Motor G4EH.  Více informací neznámo. 
+

Tatra Beta v. č. 133

Tato bílá Tatra Beta CL1,3 je poháněna motorem Hyundai G4EH a je registrována pod SPZ 9S4 3266.  Byla vyrobena v roce 1997 v Příboře.  Další informace zjišťujeme.  Děkujeme T.L.
+

Tatra Beta v. č. 134

134, bílá  (NJJ 79-95) vše Hyundai vůz s dělicí mřiži , tažné zařizení, autorádio a repro domontovano dodatečne později, prvni majitel (od 23.2.1998) Tatra Doprava (přejmenovano později na Talosa) prodáno (5/13) dnešnímu majiteli, jež je i autorem textu o ní. 
+

Tatra Beta v. č. 137

Betu výrobního čísla 137 vlastnila nejprve Doprava Tatra. Po ní Jaroslav Pakštefel taktéž z Kopřivnice. S tímto pánem dostala SPZ Plzně a E - Přelouč. Svou cestu zakončila v Bystřici n. P. v Depozit Muzeu. Papíry samozřejmě má platný.  Ačkovil je Beta osazena majákem a polepena jako...
+

Tatra Beta v. č. 140

Jedna ze dvou odstavených na fotografii.  Neprovozní, místo pobytu je Příbor. Motor Hyundai. Jsou na náhradní díly.  Zdroj. 
+

Tatra Beta v. č. 146

Verze Hyundai, modré proužky.  Otavan? Ekologicky zlikvidována kolem v období mezi roky 2012 a 2015. SPZ: JHA 15-71, VIN: TMDA33B00VP000146, vyrobena v Příboře.  Za doplnění info děkujeme. 
+

Tatra Beta v. č. 147

V Příboře sídlí tahle provozní Beta s Hyundai motorem, která v dnešní době bohužel má propadlou technickou kvůli prorezlým jeklům.  Má tažné zařízení a majitele, kterému na ní záleží.  Sloužila jako služební vozidlo Tatry a prý převážela i motory pro závodní...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 148

Tato bílá Tatra Beta CL 1.3 je poháněna motorem Hyundai G4EH a je nosila SPZ 4E6 3007.  Byla vyrobena v roce 1997 v Příboře. Vozidlo se neliší žádnou zvláštní výbavou. Pouze má sekundárně nalepeny  nepůvodní znaky Tatra.  Další informace zjišťujeme
+

Tatra Beta v. č. 156

Jedna ze dvou odstavených na fotografii.  Neprovozní, místo pobytu je Příbor.  Jsou na náhradní díly.  Zdroj. 
+

Tatra Beta v. č. 159

Tatra Beta v. č. 159 Jedna ze čtyř Bet vyvezených na Slovensko je o tato ze Senice s VINem TMDA33B00VP000159 a SPZ: SE968BM  Pohání ji motor Hyundai G4EH a byla vyrobena v roce 1997. Za svůj život najela 158155 km. (2014) V létě 2016 byla vyfocena v obci Dojč u Senice fanouškem;...
+

Tatra Beta v. č. 164

Tato červená Tatra Beta v současnosti čeká na opravu.  Je osazena motorem a interiérem Hyundai.  Její pracovní nasazaní ještě zjišťujeme.  Děkujeme vojenskému spolku IRONCLAD.
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 168

Fotografie zvlláštní Bety s motorem Hyundai G4EH nám poslal jistý fanoušek.  Je zřejmé, že tento vůz byl napaden kutilem, přesněji tedy bastlilem.  Chybí mu originální názarník a laminát okolo světel je přizpůsoben nedobovým světlometům a bude dále upravován. Bude sloužit jako pojízdný...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 170

Ošuntělou by se dala nazvat tahle hyundajovská Betka červené barvy z Prahy. Prý občas změní místo svého stání, ale jinak nejeví známky používání. Nosí původní SPZ ABA 62-35. Zajímavé je, že majitel používá bezpečnostní zamykací páku na volant u automobilu starého zhruba 20 let. :D  
+

Tatra Beta CL 1.3

Tato bílá Beta na první pohled zaujme zvláštním předním nárazníkem, o jehož původu se vedou diskuze. Jedná se však nepochybně o nesériový díl, tuningového použití.  Vůz se nachází v Retroautomuseu Strnadice.   
+

Tatra Beta v. č. 194

Betou v nejhorším stavu, který jsem kdy viděl, je hyundajovská Beta č. 194. Stála a chátrala u vesničky Vacov. Pochází z Prahy, kde s ní majitel zásoboval malý obchůdek. Bohužel, vůz v roce 2013 dosloužil a od té doby stál nějakou dobu před oním krámkem. Odtud ho původní majitel předal přechodnému...
+

Tatra Beta v. č. 195

Tatra Beta CL bílá, VIN : TMDA33B00VP000195,  motor: Hyundai G4EH, 1 341 cm3, 62 kW, benzín, Výrobní závod Příbor,  SPZ: 3M5 9711, rok 1997, Příbor. Sloužila u Severomoravské plynárenské, ale 23.11.2012 skončila na vrakovišti v Prostějově.  Za informace velice děkujeme Lovci...
+

Tatra Beta v. č. 201

Bílá, motor Hyundai G4EH. 1. registrace: 6. 10. 1999, vyrobena 1997. VIN: TMDA33B00VP000201. Informace doplňujeme a děkujeme spolku IRONCLAD. 
+

Tatra Beta v. č. 202

1K5 3208 -                          VP000202   1997 Na popisu se pracuje, Sokolovsko.
+

Tatra Beta v. č. 204

Tuto bílou Tatru Betu pohání motor Hyundai G4EH. Má navíc rádio a víme o ní, že vozila pizzy.  Na popisu vozu se pracuje.
+

Tatra Beta v. č. 206

Již sešrotovaná bílá Beta CL 1,3 se lišila od běžné verze kouřovými blinkry a šedivý pruhem ve spodní části.  Fotografie poslal bývalý majitel R. H na naši facebookovou stránku.  SPZ: 1M6 9804, VIN: TMDA33B00VP000206. Rok výroby 1998, registrace: 15.9.1999
+

Tatra Beta v. č. 208

Červená, VIN: TMDA33B00WP000208, Motor: Hyundai G4EH, 1 341 cm3, 62 kW, benzín Rok 1998, Škoda Engineering, Plzeň - Ejpovice, vyrobena v Příboře. Tato Tatra už je bohužel též sešrotovaná - 4.6.2014 na vrakovišti v Hošťálkovicích. Zajímavostí tohoto kusu je, že VIN kódem úplně...
+

Tatra Beta v. č. 212

V současné době tato bílá Tatra Beta s motorem Hyundai G4EH čeká na opravu. Za zmínku stojí původní nálepka ,,Tatra Beta" na boku nástavby.  Za fotografie a informace děkujeme spolku IRONCLAD. 
+

Tatra Beta v. č. 214

Tato bílá Tatra Beta CL1,3 je poháněna motorem Hyundai G4EH a je nosila SPZ 4B9 3062. Byla vyrobena v roce 1997 v Příboře. Vozidlo se neliší žádnou zvláštní výbavou kromě rádia.  Sloužila u firmy VaRa Chladservis.  Vůz byl kolem roku 2010 na prodej za 5000 Kč (leták za oknem s nápisem...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 215, obytný vůz

Pěkný stav a výjimečnost jsou kromě bílé barvy a nízkého nájezdu atributy Tatry Bety výrobního čísla 215, která byla smontována roku 1997 v Příboře. První registrace je zapsána r. 1999 a brzy poté byla Beta původním majitelem přestavěna na obytný vůz se dvěmi lůžky. Přestavbu schválil ing. Vladimír...
+

Tatra Beta v. č. 217

Plzeňská firma Greentherm používala svého času 2 Tatry Bety. Jedna z nich je tato a druhou V. Č. 341. V roce 2006 ji zachytil Dušan P. v areálu Jihočeské univerzity, tenkrát ještě bez ústavu, na kterém studuji.  Beta byla za nedlouho poté prodána, opravena a byla ji přidělena SPZ 3M6...
+

Tatra Beta v. č. 237

Bílá.  Motor: Hyundai G4EH, 1 341 cm3, 62 kW Rok 1997, 1. registrace: 19. 5. 1999, Původní SPZ: SYA 16-12. Příbor   
+

Tatra Beta v. č. 241

Tatra Beta, interiér a motor Accent, TMDA33B00WP000241, r. v. 1998, tažné zařízení.  Auto je po mechanické stránce v pořádku. Na autě je drobná koroze a kosmetické vady.  Další info neznámé, za doplnění děkujeme.  V říjnu 2015 byla spatřena v servisu v Karvinné.  V květnu 2016...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 244

Bílá Tatra Beta s motorem Hyundai G4EH sloužila od roku 1998, kdy byla vyrobena, do roku 2012 u českobudějovické firmy Kostax.  Na doježdění byla předána do okresu Klatovy, kde byla v dubnu roku 2015 seštorována s RZ 5P2 6517. Původní SPZ byla CBA 58-92. Za informace děkujeme firmě...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 246

Bílá Beta s proužky dostala VIN TMDA33B00WP000246 a byla smontována v Příboře roku 1998. Nyní nosí SPZ 7S5 4354. Poděbradsko.  V současné době prodělává opravu nosníků a potrubí nádrže.  Za informace děkujeme majiteli. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 253

O vozu je známo pouze to, že měl bílou barvu a zachovaly se z něho dveře, které byly v červnu 2017 na prodej za 5000 Kč.  VIN: TMDA33B00WP000253, rok výroby: 1998. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 257

Červená Beta s motorem Hyundai G4EH sloužila u firmy Jiří Prokeš: http://www.truck4x4.cz/ Má težné zařízení, pěkně zachovalá, pohon na LPG.  Dalším majitelem byl pan Martin: www.tatra700.cz/   Zdroj. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 259

Bílá, VIN  TMDA33B00WP000259, Tatra Beta (CL), kateg. N1 Motor Hyundai G4EH, 1 341 cm3, 62 kW, benzín, SPZ byla UHJ 00-18, rok 1998, Vyrobena v Příboře. Dne 2.5.2013 skončila na vrakovišti CZ-Eko s.r.o. v Holohlavech, avšak i po takové době jsou z ní stále k mání náhradní díly včetně...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 263

Tatra Beta s motorem Hyundai byla v docela hezkém stavu, kdyby nebylo lehké nehody.  V říjnu 2016 byla na prodej, kdesi na Moravě.  Za zmínku stojí, že má černé nápisy Tatra Beta místo bílých na zadních dveřích.  Fotografie poslal pan Martin K., děkujeme. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 265

Vozidlo má pěkné lamináty, mobilizér, plní EURO I, posilovač řízení, rádio, tónovaná skla. VIN: TMDA33B00WP000265. Na popisu vozu se pracuje, , byla na prodej v roce 2012 u Auto Archa za 35 800 Kč, v roce 2016 byla nabízena za 49 000 Kč. Dobrý stav. SPZ: 2T6 1311, nyní 3SN 0456. Rok výroby...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 268

Modrá Beta v. č. 268 sloužila u jisté firmy na Liberecku od svého zakoupení. Před několika lety byla odstavena. Najdeme zde alternativní pohon na plyn. V současné době čeká na opravu.  Fotografii prý majitel dodá časem. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 271

Červená Beta s motorem Hyundai a velkoplošnou nálepkou na obou bocích sloužila u Liberecké kotlárny Hötler, odkud byla prodána do autoservisu Smola v Oldřichově v Hájích před, 3-4 roky, více o osudu tohoto auta nevíme.  Informace poskytla Bc. Jana Šenberková, LIBERECKÉ KOTLÁRNY - Hölter,...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 272

Červená Tatra Beta výrobního čísla 272 jezdila i na plyn a již docela dlouho odpočívá na vrakovišti U Karkulky v Krásnu u Horního Slavkova (červenec 2017).  Za informace děkujeme Tomáši L. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 275

Navenek ošlehaná větry, sluncem a deštěm, ale po technické stránce ve velmi pěkném stavu je červená Tatra Beta v. č. 275, vyrobená v roce 1998 v Příboře. Slouží denně u jisté stavební firmy.   Za informace děkujeme majiteli. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 276

Přiznám se, nic o téhle Betě nevím, kromě toho, že je modrá (no, zjevně) a má (měla?) SPZ LNA 15-20.  VIN jsem našel: TMDA33B00WP000276. Tudíž rok 1998, registrace 1.3.1999.  Za případné doplnění informací děkujeme. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 277

Tahle hyudnajovská Beta má za sebou docela pestrou minulost a to doslova. Původně měla karoserii v. č. 125 a později dostala dnešní kastli 277 modré barvy. Ta však byla přelakována na dnešní sytou žlutou.  Nějakou dobu byla v Novém Městě na Moravě a v létě 2015 byla fotografována společně s...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 280

Městská policie uherské Hradiště získala v roce 1998 bílou Tatru Betu s VINem TMDA33B00WP000280 a SPZ UHI 79-79. Vozila s ní pravděpodobně psy, neboť v nástavbě jsou průduchy. Motor má Hyundai G4EH a interier Accent.  Můžete si povšimnout drobných rozdílů (majáky na nárazníku, poklice) na...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 285

Tuhle modrou Betku, vyrobenou v roce 1998 jsem poprvé viděl v roce 2011 v Lešanech, odkud také pochází některé fotografie. Jevila známky častého používání, ale potěšilo mne, že majitel jezdí na srazy Tater. Beta vozí reklamu na firmu S.V.A. Soběhrdy, má zajímavé lité disky, autorádio a pohon na...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 294

Technika a interier Hyundai, žádné další informace.  Vozidlo se pravděpodobně nachází v Novém Městě na Moravě.  Zdroj: https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10264404_1501229680098741_5610899404217490051_n.jpg?oh=b614b0431042d07585e8716801bbf796&oe=56AA0785
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 298

Tatra Beta CL 1.3 bílé barvy VINu TMDA33B00WP000298 s motorem Hyundai G4EH byla vyroben v Příboře v roce 1998.  Podle dostupných informací jezdila na Slovensku s RZ BA-273US V ČR nosila RZ 2U1 7990.  Za informace a fotografie děkujeme fanouškovi.   
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 301

Bílá Tatra Beta VINu TMDA33B00WP000301 s motorem Hyundai G4EH pobývá v obci K. J.  Informace a fotografie nám poslal majitel L. V., děkujeme.   
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 302

Tato červená (RAL 3020) Beta s dostala VIN TMDA33B00WE000302 a byla smontována v Ejpovicích roku 1998. Prvně byla zaregistrována 7. 4. 1999 s RZ OCM 23-86. Místo pobytu je pravděpodobně Olomoucko. Majitel o ní tvrdí, že má velikou vzácnost, která s léty poroste na ceně. Tedy pokud z nosné...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 303

Tatra Beta výrobního čísla 303 byla v roce 1998 vyrobena pro společnost OKD Paskov a přihlášena 12. 1. 1999.  1. 2. 2007 prodána p. Váchalíkovi, jehož reklamu a dodnes nese. 6. 1. 2011 prodána společnisti Darostavia. Je plně funkční a nyní zraje uložená v garáži. Majitel prý čeká až...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 305

Tatra Beta CL 1.3 bílé barvy VINu TMDA33B00TP000305 s motorem Hyundai G4EH byla vyroben v Příboře v roce 1999. Byla dovezena z českého autobazaru AAA Auto.  Nyní se nachází v Liptovském Mikuláši a je ve velmi pěkném stavu.  Za informace a fotografie děkujeme majiteli. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 308

Motor Hyundai G4EH, interiér Accent, r. v. 1998. Měla v boudě střešní okno, pohon i na LPG.  Vozidlo jezdilo do nedávna v oblasti Dvora Králové nad Labem. V září 2015 bylo odstaveno na fyzickou likvidaci do firmy Ocelot Žacléř.  Odtud bylo zachráněno.  V říjnu 2015 byly opraveny:...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 315

Bílá Beta VINu TMDA33B00WP000315 byla vyrobena v roce 1998 v Příboře s motorem Hyundai G4EH.  Nosila SPZ OVX 55-37, dnes je evidována pod SPZ 5J5 4941. Poprve byla registrována 16.2.1998. K nadstandartní výbavě patří rádio.  Provozuje ji firma Filter-Technics CZ...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 317

Takzvaně v plné palbě je bílá Tatra Beta 1.3 CL z muzea užitkových automobilů v Trhových Svinech.  Má úplně vše, co se do bet montovalo - zadní stírač, závěsné zařízení, autorádio a navíc je obdivuhodně zachovalá a zůstal jí dokonce původní přední znak Tatra.  Vozidlo spolu s...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 319

Vyrobena 1998, uvedena do provozu 16. 2. 1999; VIN: TMDA33B00WP000319; SPZ: OVX 53-03; bílá, motor Hyundai G4EH.  Více informací zjišťujeme.
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 321

Tato bílá Tatra Beta VINu TMDA33B00WP000321 je poháněna motorem Hyundai G4EH. Byla smontována v roce 1998 v Příboře. Na vozidle jsou vidět známky běžného opotřebení, ale jinak je v docela pěkném stavu. SPZ: OVX 5536, první registrace: 16.2.1999. Sloužila u plynařů.
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 326

Bílá (RAL 9002) Tatra Beta v. č. 326 byla smontována v červenci 1998 v Příboře a registrována na Severomoravskou plynárenskou 22. 2. 1999. Má klasicky motor Hyundai G4EH a interiér Accent. Ke speciální výbavě patří zámek řadicí páky a tažné zařízení, které je zapsáno v TP. V září 2015 se nachízela...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 335

V neobvyklé stříbrné barvě je vyvedena Beta č. 335, která se nachází kdesi na Ostravsku. FMA 89-51 VIN: TMDA33B00WP000335, rok 1998, registrována 18.1.1999. Původní barva byla červená.  Za informace děkujeme Lukáš K. a Tomovo L. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 338

Tatra Beta č. 338 se narodila na začátku roku 1999. Jako nové vozidlo byla zakoupena spolu s dalšími Betami Severomoravskou plynárenskou a. s., přihlášena byla 29.3.1999 a dostala SPZ KIR 31-49. Dalších 11 let pak jezdila v okolí Karviné právě pro Severomoravskou plynárenskou, až do začátku roku...
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 341

Plzeňská firma Greentherm používala svého času 2 bílé Bety - v. č. 217 a tuto.  Fotografii pořídil D. Peterka 14. 7. 2006 v kampusu JČU.  VIN: TMDA33B00WP000341, první registrace 26.4.1999. Později měla ještě značky 9A9 2008, 1SA 8751. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 342

Tatra Beta CL 1.3 bílé barvy VINu TMDA33B00WP000342 s motorem Hyundai G4EH byla vyroben v Příboře v roce 1998.  Podle dostupných informací jezdí na Slovensku s RZ BA-713UX.  Za informace a fotografie děkujeme fanouškovi. 
+

Tatra Beta v. č. 353

Tato bílá Tatra Beta VINu TMDA33B00WP000353 je poháněna motorem Hyundai G4EH. Byla smontována v roce 1999 v Příboře. Je v docela pěkném stavu a má kouřové blinkry. Pravděpodobně i pohon na plyn.  SPZ: 3H0 0081, první registrace:  1.6.1999.
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 355

Motor Hyundai G4EH, rok výroby: 1999; Nyní se nachází v Olomouci, SPZ: PVA 19-21.  Fotografie poslal J. Kozák, děkujeme. 
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 361

Jedna z posledních Bet z roku 1999 s motorem Hyundai G4EH sloužívala na Plzeňsku.  Je vybavena autorádiem, střešními nosiči a zadním stíračem. Od začátku roku 2015 je odstavená.  Plzeňsko.  Původní majitel byla firma Greentherm.   
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 362

Jedná se o vůz společnosti IRONCLAD, která ho používá jako doprovodný vůz. Je osazen motorem G4EH a je v TOP stavu! Jedná se pravděpodobně o poslední vyrobenou Tatru Betu vůbec! Více zde: www.vojenskatechnika.net/?p=450
+

Tatra Beta CL 1.3; v. č. 363 ???

Fotografie skeletu hyjundajovské Bety poslal pan M. Přibek. Dá se rozluštit pouze to, že Beta byla bílá a nosila pravděpodobně číslo 363, ale to nevíme jistě. VIN se jeví jako TMDA33B00XP0003?3. Vypadá to na repasovanou karoserii.  Za doplnění informací děkujeme. 
+

Tatra Beta neznámého v. č.

Vyforografována v roce 2011 v Kopřivnici, Hyundai verze, vzácná žlutá barva.  Reklama na firmu Bonok.  Za jakékoli informace děkujeme. 
+

Tatra Beta CL 1.3 v. č. neznámé

V Rychvaldu stojí zubožený vrak Tatry Bety novojičísnké firmy Multip Stav.  Kromě toho, že vůz v květnu 2012 prokazatelně byl v provozu, nic o ní známo není. 
+

Tatra Beta v. č. neznámé - Valník CV 1,3

Jistý orální zdroj mi tvrdil, že  valník Tatra Beta CV 1,3 byl pouze jeden a byl přebudován na poštovní skříň. Nicméně, opak je pravdou. Valníky byly minimálně dva, nebo více, což mimo jiné dosvědčuje fotka stažená z Škoda-virt.cz a drobné rozdíly na vozidlech z propagačních...
+