Tatra Beta CN 1,3
- podvozek k dostavbě

Verze CN - podvozek k dostavbě byla plánována zavést do výroby od let 1997 - 1998. Vývojem byla pověřena ejpovická továrna. První prototyp byl zkompletován v květnu 1998 s nástavbou od spol. Autia. 
Beta s otevřenou hliníkovou korbou je po karosářské stránce velmi podobná verzi CV - valník. Liší se v detilech jako je jiná zadní část kabiny. 
Pro verze CN i CV je typický posun hrdla nádrže za levé dveře místo nad levé zadní kolo. 
Od verze CV (základní van) se CN odlišuje celkovou šířkou a proto i jinými zrcátky. 

Na Bety CN byly montovány různé skříňové nástavby několika výrobců. Jedna byla osazena nástavbou chladírenskou. 
Byla zamýšlena i verze s vysokozdvižnou plošinou. Ta však zůstala jen v plánech. 
 
Motor: Hyundai G4EH, 1 341 cm3, 62 kW.
Alespoň jeden elektromobil tohoto tvaru byl vyvezen i do Švédska
Nyní víme o 5-6 zachovaných. 
 

Typickým zbarvením je bílý spodní pruh RAL 9002, šedobílá a vrchní část kabiny v barvě světle modrá RAL 5012. 

VIN se odlišuje písmenem C. (běžná verze je TMDA...)
př: TMDC33B00VE000###.
 
Některé valníky byly vyrobeny s VINem verze CN a naopak. 
 

https://tatra-beta.webnode.cz/products/tatra-beta-v-c-034/