Vše o projektu Beta na jednom místě.
Tatra Beta CN 1,3
- podvozek k dostavbě
Verze CN - podvozek k dostavbě byla plánována zavést do výroby od let 1997 - 1998. Vývojem byla pověřena ejpovická továrna. První prototyp byl zkompletován v květnu 1998 s nástavbou od spol. Autia.
Beta s otevřenou hliníkovou korbou je po karosářské stránce velmi podobná verzi CV - valník. Liší se v detilech jako je jiná zadní část kabiny.
Pro verze CN i CV je typický posun hrdla nádrže za levé dveře místo nad levé zadní kolo.
Od verze CV (základní van) se CN odlišuje celkovou šířkou a proto i jinými zrcátky.
Na Bety CN byly montovány různé skříňové nástavby několika výrobců. Jedna byla osazena nástavbou chladírenskou.
Byla zamýšlena i verze s vysokozdvižnou plošinou. Ta však zůstala jen v plánech.
Beta s otevřenou hliníkovou korbou je po karosářské stránce velmi podobná verzi CV - valník. Liší se v detilech jako je jiná zadní část kabiny.
Pro verze CN i CV je typický posun hrdla nádrže za levé dveře místo nad levé zadní kolo.
Od verze CV (základní van) se CN odlišuje celkovou šířkou a proto i jinými zrcátky.
Na Bety CN byly montovány různé skříňové nástavby několika výrobců. Jedna byla osazena nástavbou chladírenskou.
Byla zamýšlena i verze s vysokozdvižnou plošinou. Ta však zůstala jen v plánech.
Motor: Hyundai G4EH, 1 341 cm3, 62 kW.
Alespoň jeden elektromobil tohoto tvaru byl vyvezen i do Švédska.
Alespoň jeden elektromobil tohoto tvaru byl vyvezen i do Švédska.
Nyní víme o 5-6 zachovaných.
Typickým zbarvením je bílý spodní pruh RAL 9002, šedobílá a vrchní část kabiny v barvě světle modrá RAL 5012.
VIN se odlišuje písmenem C. (běžná verze je TMDA...)
př: TMDC33B00VE000###.
Některé valníky byly vyrobeny s VINem verze CN a naopak.
