Vše o projektu Beta na jednom místě.
Tatra Beta CV 1,3 - valník
Valníková verze Tatry Bety byla plánována zavést do výroby od let 1997 - 1998. Vývojem byla pověřena ejpovická továrna a první prototyp valníku s pohonem na LPG byl zkompletován pod výrobním číslem 017 v prosinci 1997.
Beta s otevřenou hliníkovou korbou je po karosářské stránce velmi podobná verzi CN. Liší se v detilech jako je jiná zadní část kabiny.
Pro verze CV i CN je typický posun hrdla nádrže za levé dveře místo nad levé zadní kolo. Zadní nárazník je rozdílný oproti verzi CL, specifický pro verze CV a CN.
Zadní sdružené svítilny jsou použity rakouská universální z dobových nákladních automobilů - například Tatra 815, Avia.
Rozměry korby: 1620 × 1680 mm. Kromě předního čela jsou všechny bočnice (sajtny) i zadní část vyklápěcí.
Beta s otevřenou hliníkovou korbou je po karosářské stránce velmi podobná verzi CN. Liší se v detilech jako je jiná zadní část kabiny.
Pro verze CV i CN je typický posun hrdla nádrže za levé dveře místo nad levé zadní kolo. Zadní nárazník je rozdílný oproti verzi CL, specifický pro verze CV a CN.
Zadní sdružené svítilny jsou použity rakouská universální z dobových nákladních automobilů - například Tatra 815, Avia.
Rozměry korby: 1620 × 1680 mm. Kromě předního čela jsou všechny bočnice (sajtny) i zadní část vyklápěcí.
Motor: Hyundai G4EH, 1 341 cm3, 62 kW.
Užiteční zatížení 600 kg, přičemž pohotovostní hmotnost činí 970 kg.
Užiteční zatížení 600 kg, přičemž pohotovostní hmotnost činí 970 kg.
Počet vyrobených kusů je 7. Nyní víme o 6 zachovaných. Platnou STK má pouze valník s výrobním číslem 029.
VIN se odlišuje písmenem D. (běžná verze je TMDA...)
př: TMDD33B00VE000027.
Typickým zbarvením je bílý spodní pruh (RAL 9002, šedobílá) a vrchní část kabiny v barvě světle modrá RAL 5012.

.jpg)
