Tatra Beta CV 1,3 - valník

Valníková verze Tatry Bety byla plánována zavést do výroby od let 1997 - 1998. Vývojem byla pověřena ejpovická továrna a první prototyp valníku s pohonem na LPG byl zkompletován pod výrobním číslem 017 v prosinci 1997. 
Beta s otevřenou hliníkovou korbou je po karosářské stránce velmi podobná verzi CN. Liší se v detilech jako je jiná zadní část kabiny. 
Pro verze CV i CN je typický posun hrdla nádrže za levé dveře místo nad levé zadní kolo. Zadní nárazník je rozdílný oproti verzi CL, specifický pro verze CV a CN.
Zadní sdružené svítilny jsou použity rakouská universální z dobových nákladních automobilů - například Tatra 815, Avia. 

Rozměry korby: 1620 × 1680 mm. Kromě předního čela jsou všechny bočnice (sajtny) i zadní část vyklápěcí. 
Motor: Hyundai G4EH, 1 341 cm3, 62 kW.
Užiteční zatížení 600 kg, přičemž pohotovostní hmotnost činí 970 kg. 
 
Počet vyrobených kusů je 7. Nyní víme o 6 zachovaných. Platnou STK má pouze valník s výrobním číslem 029. 
 

VIN se odlišuje písmenem D. (běžná verze je TMDA...)
př: TMDD33B00VE000027.

Typickým zbarvením je bílý spodní pruh (RAL 9002, šedobílá) a vrchní část kabiny v barvě světle modrá RAL 5012.